Choose your language:
ru uk
EN в Twitter EN В Контакте EN в Facebook
Информбюро:

28.10.2021 21:57:52
Информационный телеграм канал
Сделали канал в телеграм, где будет только важная техническая информация о проекте Encounter.
Вступайте сами и сообщите игрокам и авторам вашего домена.
https://t.me/eninformation


Архив Новостей >>>
RSS 2.0
Домен: http://rivne.en.cx/ (владелец домена: ziArt) Показать аватары
Модераторы форума: ziArt, SergioV, Gloria, zavodnik, DRIVER 01
На страницу: 
1  2

КОДи

25.10.2011 20:37:00 / 32 сообщения / автор темы DRIVER 01 .

Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 25.10.2011 20:37:00 (UTC +3) ]  
От я собі давно задаюся питанням: чому ми юзаємо символьні коди? це ж капец як незручно. Можливо я чогось не знаю, пропоную поговорити про використання цифрових кодів. От наприклад переваги які я в цьому бачу:
1. Коди зручніше наносити (не треба придумувати як написати ту чи іншу букву так шоб вона була читабельна, N та Н наприклад. )
2. Коди зручніше знімати (не треба придумувати яка ж там могда бути буква чи цифра коли код не бється)
3. Коди зручніше диктувати по телефону рації
4. Коди зручніше і швидше набивати в систему
5. Коди нема сенсу підбирати оскільки вони логічно не вяжуться з назвою вулиці )))

ну як виняток складні коди до яких треба застосовувати логіку чи ще шось...

ваші коментарі панове ....
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 25.10.2011 21:05:24 (UTC +3) ]  
а почему б и неТ ?
Автор игр
Девочка
(
)
Аттестат
[ 25.10.2011 21:25:41 (UTC +3) ]  
очевидно ви не бачили як пишу цифри я... і я впевнена шо таких крокозябликів вам багато хто може намалювати. Так що пункт 1-2 відпадають...
Автор игр
(
)
Аттестат
[ 25.10.2011 21:35:14 (UTC +3) ]  
Дніпропетровськ вже так давно грає ))) ПОзитивно,але коди підбираються, з 10 кодів на одній грі 4 було підібрано мною особисто -ібо нефіг було делать...
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 25.10.2011 21:47:13 (UTC +3) ]  
ПРОВОДНИЦА: очевидно ви не бачили як пишу цифри я... і я впевнена шо таких крокозябликів вам багато хто може намалювати. Так що пункт 1-2 відпадають...
Ніка, якшо ти херово пишеш цифри то я вже собі можу уявити як ти напишеш букви... вертаю 1 і 2 назад.
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 25.10.2011 21:49:27 (UTC +3) ]  
Gloria: Дніпропетровськ вже так давно грає ))) ПОзитивно,але коди підбираються, з 10 кодів на одній грі 4 було підібрано мною особисто -ібо нефіг було делать...

напевно коди були або якось привязані до рівня чи теми чи ще до чогось, або були дуже короткі з двох чи трьох цифр. ну погодься шо код з 6 цифр підібрати НЕРЕАЛЬНО...

да і впринципі тема підбору в цьому топіку так тільки побічна... основну увагу пропоную звернути на пункти 2 і 3
Старший лейтенант
Мальчик
Аттестат
[ 25.10.2011 21:52:12 (UTC +3) ]  
Якщо коди з 6 цифр то їх дуже видно буде, часто на іграх при пошуках доводиться навіть зустрічати коди з міткою гри та однією літерою...
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 25.10.2011 21:56:59 (UTC +3) ]  
Stalker D: Якщо коди з 6 цифр то їх дуже видно буде, часто на іграх при пошуках доводиться навіть зустрічати коди з міткою гри та однією літерою...

я не пропоную ввести за правило саме шестизначний код, просто для прикладу взяв...
код з міткою гри і однією літерою це 94EN+h припустимо... це 5 символів. а якшо замість однієї букви h написати 2 цифры то він буде не набагато більший зате замість 30 варіантів перебору отримаємо 100
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 25.10.2011 22:50:24 (UTC +3) ]  
Перш за все, потрібно розрізняти коди на іграх формату "Точки" та формату "Схватка"
На точках код перебирати немає сенсу, оскільки тривалість рівня рідко перевищує 10-15 хв.
Просто не треба писати коди, які так чи інакше повторюють назву вулиці
А на схватках я вже давно не зустрічав метку формату 94EN... Найчастіше це Q або U. Ми також використовували Х. І, відповідно код типу "ukz", "qth", "xbm" - не рідкість. На останній лізі, правда, коди були формату "34598" - але як він в полі знімається нічого не скажу
Мені сподобались коди з фіналу чемпіонату по енці, який писала команда IT Crowd - наприклад лето17, луг46, лодка56. Такий код і зрозумілий, і практично не підбираємий.
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 26.10.2011 8:46:30 (UTC +3) ]  
лето17 - можна зняти як лего17, лег017, і тд.... один криво написаний символ і побіг дивитися другий раз. Мені все згадується світлофор на 24 серпня де 4 людини з команди (і не тільки з нашої) зняли H замість N. а код 34598 - по іншому не знімеш.
ну і тут же передати код по рації скільки може бути глюків навіть з цих трьох слів....
Я не стверджую шо варто юзати цифрокоди на всіх без виключення іграх... але в більшості там де вони допустимі для використання це вирішить багато спорів
Владелец домена
Мальчик
(
ph
)
Аттестат
[ 26.10.2011 12:21:41 (UTC +3) ]  
Циферні коди насправді простіше підібрати чим буквенні, це банальна комбінаторика тому що цифр всього 10 а літер 32. Відповідно для нормального коду 4 символи достатньо з головою особливо якщо серед них літери і проблема автоперебору відпадає сама собою.

З кодами з року в рік все цікавіше - одні просять щоб вони були латиницею бо не на всіх телефонах є кирилиця або на неї важко перемикатися тощо, інші просять щоб коди були словами щоб легше було запам'ятовувати і не ходити перезнімати - тому нікому не вгодиш - нехай автор сам вирішує які коди в грі йому потрібні - циферні. символьні, кириличні з числом, чи може 16-ти здається символьний GUID від майкрософта.

Можемо спробувати і циферні коди - побачимо як буде, моя особиста думка - код з 4 символів можливо із цифрою (тобто одні з цифрою інші без) аля RAFH, K7FX, LLAT нормально справляються із своїм завданням
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 26.10.2011 20:27:47 (UTC +3) ]  
та суть в тому шоб було менше путаниці... а код виду bо1y взагалі ні в які рамки... зняв і думаєш шо ж там автор написав чи то нуль чи оо чи то ель чи іі чи то одиниця... як на мене то це найгірший варіант.. вже якшо не цифри то тоді букви але ніяк не разом.... зі, ну неможливо підібрати код навіть якшо він з 4 цифр.... це ж 10000 комбінацій... навіть на автоматі на це піде дохера часу не кажучи вже вручну...

Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 23.05.2012 17:15:04 (UTC +3) ]  
хах.. бачу почало втілюватись в життя!!!!!!! непогано.
тоді наступна пропозиція: треба якось замінити мітку 105EN ато блін додати ще 3-4 символи код виходить 5 кілометрів, може хтось шось запропонує?
ідеї в студію.
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 23.05.2012 17:29:26 (UTC +3) ]  
так теж хотів про це сказати. Федя таки да я теж за цю ідею ))
а шо робити з 105EN.
то я пропоную брати тільки останню цифру. 5EN , поки так. все таки коди кудись діваються . а там де залишились то тільки мітки ....
ну є один код 22 ен наче. але ще до 22 нада дойти.
думаю поки таку можна взяти ідею
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 23.05.2012 17:38:19 (UTC +3) ]  
На рахунок мітки, то в сценарії моєї гри, наприклад вже всі коди забиті з міткою 8EN, а не 108EN. Так дійсно буде набагато зрічніше і писати і знімати код.


на рахунок цифрових чи буквенних кодів. Ну вже скільки років з латинськими кодами типу 45ENMASA граємо. Такий код впринципі складнощів при вбитті невикликає. Так код може бути FARS, а може GWQR. Звісно код в першому варіанті запам'ятовується значно лекше ніж в другому і такий код точно не складніше ніж 49753 передати по рації.


Особисто мені різниці який код вбивати немає, так як з кириличної розкладки в любому випадку треба або на цифри або на латинську розкладку переключатися....
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 23.05.2012 18:09:53 (UTC +3) ]  
о гуд .\\\ ))8EN,
але нада цифрові коди ....
так легше набагато і вбивати і диктувати.
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 23.05.2012 19:31:55 (UTC +3) ]  
zavodnik: Звісно код в першому варіанті запам'ятовується значно лекше ніж в другому і такий код точно не складніше ніж 49753 передати по рації
а ти от заради приколу візьми мобілку стань в якомусь місці де більш менш шумно або на вітрі або в центрі міста і попробуй надиктувати комусь код PCSD нивприклад і 3784. Побачиш тоді з якого разу людина на другому кінці почує вірно перший код і другий. Експеримент так сказать!!! і Це при тому шо якість звязку по мобілці часто набагато набагато краща аніж по рації.
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 23.05.2012 19:35:21 (UTC +3) ]  
я не кажу шо це має бути у 100% ігор але от настя із зіартом юзали на мяскові цифри, і я це помітив. Питання по нанесенню були? не було. І навіть саме херово нанесені коди (було декілька балоном) знімались без особливих проблем. Це звичайно твоя справа які коди юзати на своїй грі, але ж і тобі потім слухати всі бля і фе )))
Автор игр
Мальчик
(
)
Аттестат
[ 23.05.2012 19:39:40 (UTC +3) ]  
а ше можна букву N викинути і писати 5Eкод так ше менше вийде.
Автор игр
Девочка
(
)
Аттестат
[ 23.05.2012 19:59:45 (UTC +3) ]  
а давайте просто на перший рівень код буде - 1, на другий - 2 і так далі, чоуж....
На страницу: 
1  2
28.04.2024 10:40:29
(UTC +3)

www.en.cx
EncounterTM Ltd.
2004-2024 ©